Maatregelen coronavirus

Onze woonwinkel gaat weer open

We kunnen niet wachten om je vanaf 3 maart weer te mogen verwelkomen in onze winkel! We staan voor je klaar (uiteraard volgens de RIVM richtlijnen) met de nieuwste collecties. Kom proefzitten, kies uit de nieuwste stoffen en materialen en stel jouw nieuwe meubel wens samen!

1 Maak een afspraak om te komen winkelen

Stap 1 is aan jou, bel naar 06-12381602 of vul je gegevens en dag voorkeur in via het volgende afspraakformulier.

    2 Wij nemen contact met je op

    We nemen z.s.m. telefonisch of per mail contact met je op om een bezoek te plannen aan onze woonwinkel in ‘s-Heerenberg.

    3 Winkelbezoek op afspraak

    Neem eventueel de (digitale) afspraak bevestiging mee om te tonen bij entree. We bieden ruim 3000 m2 woon- & winkelplezier dus kijk rustig rond. De Livinnhome24 adviseur kan je alle mogelijkheden laten zien van meubelcombinaties, opstellingen, stoffen en materialen.

    7 dagen per week geopend
    Ma: 13:00 – 17:30 uur
    Di t/m vr: 10:00 – 17:30 uur
    Za: 10:00 – 17:00 uur
    Zo: 12:00 – 17:00 uur

    4 Veilig woonwinkelen

    Uiteraard hanteren wij in onze winkels de huidige RIVM richtlijnen voor een prettig en veilig winkelbezoek!

    Wij vinden het belangrijk dat we jou als klant kunnen blijven bedienen. Via livinnhome24.nl kan je gewoon bestellen en de producten thuis laten bezorgen. We bieden online een uitgebreide keuze met leuke producten van o.a. Tower Living en LABEL51.

    Telefonisch en via e-mail zijn we gewoon bereikbaar.
    Ma: 13:00 – 17:30 uur
    Di t/m vr: 10:00 – 17:30 uur
    Za: 10:00 – 17:00 uur
    Zo: 12:00 – 17:00 uur

    Extra maatregelen nu onze winkel weer open mag.

    Kom je naar de winkel dan is het belangrijk dat je je houdt aan de onderstaande regels, want de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers staan in de winkel voorop.

    • Houd 1,5 meter afstand, rondom de winkel, in de winkel en bij de kassa.
    • Kom bij voorkeur alleen naar binnen, maar met maximaal 2 tegelijk.
    • Kom niet naar de winkel met een verkoudheid of griepklachten.
    • Koop doelgericht.
    • Betaal contactloos (pin of mobiel).
    • Wij moeten letten op het aantal klanten in de winkels, als het te druk is, dan kun je gevraagd worden eventjes buiten te wachten.
    • We adviseren iedereen een mondkapje te dragen tijdens het bezoek aan een van onze winkels.
    • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op.
    • Daarnaast hebben we zelf ook extra hygiënemaatregelen, onze winkelmedewerkers wassen zeer regelmatig hun handen en houden ook 1,5 meter afstand.

    We bevoorraden onze winkels wekelijks. Het kan zijn dat er een verhoogde vraag naar bepaalde artikelen ontstaat en deze daardoor tijdelijk niet leverbaar zijn. Onze medewerkers helpen je graag in de winkel verder met advies voor alternatieven of informatie rondom wanneer iets weer binnenkomt.

    Als gevolg van de maatregelen is het mogelijk dat er vertragingen ontstaan in het logistieke en/of transportproces. Houd daarom altijd onze website goed in de gaten voor de meest actuele (bezorg) informatie. Uiteraard doen onze medewerkers iedere dag hun uiterste best om onze klanten te blijven helpen, ook in deze tijd.

    Bezorging
    Om de verspreiding van het virus te voorkomen, nemen onze bezorgers extra maatregelen. De gezondheid en veiligheid van de bezorgers, klanten en onze partners staan daarbij voorop.
    Word je meubel bezorgd dan tekent de bezorger na toestemming van jou voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. Met het pinnen zal ook het direct contact zoveel mogelijk worden vermeden.

    Meubels en pakketten worden niet meer overhandigd maar de bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt of de bezorger de ruimte geeft om het meubel op zijn plek te zetten. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden als dit mogelijk is. Zodra de ontvanger opendoet, vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij de zending over de drempel of op zijn plek.

    Bedankt voor het begrip en hopelijk zien we elkaar snel weer in onze winkel.