Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen doe je zo:

Stap 1: Winkelwagen

– Heb je het product dat je hebben wilt gevonden? Klik dan op de ‘In winkelwagen’ knop.
– Alles gevonden? Ga dan naar de winkelwagen, rechts bovenaan en klik op ‘winkelwagen’.
– Het aantal wijzigen kan met de pijltjes naast het getal in de kolom ‘aantal’, deze verschijnen als je er met je muis bovenop gaat staan. De aantallen kun je per product aanpassen. Wil je het artikel verwijderen? Klik dan op het kruisje in de eerste kolom. Na het aanpassen wordt de winkelwagen automatisch bijgewerkt.
– Voer een eventuele kortingscode in en klik op de knop ‘Kortingsbon toepassen’.
– Kies of je de bestelling wilt laten bezorgen of zelf wilt afhalen.
– Helemaal zeker van je bestelling? Klik dan op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Stap 2: Inloggen of registreren

– Als je al een account hebt bij Livinnhome24, dan log je in en kun je de bestelling afronden.
– Heb je geen account? Geen probleem. Onder je adresgegevens vink je “een account aanmaken?” aan en voer je een wachtwoord in. Het aanmaken van een account is niet verplicht, maar bestellen gaat dan wel makkelijker en sneller, bovendien kun je al je gegevens en bestellingen inzien.

Stap 3: Gegevens

– Om je bestelling te kunnen leveren hebben we wel enkele gegevens nodig, zoals je adres, vul het formulier in.
– Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel, dan is dat op ons winkeladres: Livinnhome24, Lengelseweg 62A, 7041 DS ‘s-Heerenberg.

Stap 4: Betaalopties

Kies hoe je wilt betalen. We hebben diverse betaalmethodes.

Stap 5: Overzicht

– Check nog even of alles klopt, ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op ‘Bestelling plaatsen’.
– Je bestelling is afgerond als je het scherm ziet met het overzicht van je bestelling. Ook ontvang je direct een bevestigingsmail met informatie over je bestelling.

En zo kun je dus een bestelling plaatsen.